superstar_00 Ben de öyle biliyordum. Bu sabah 8.30 randevum vardı, doktor gelmedi. Yönetimle toplantıda dendi. 9.30 a kadar bekledim, Sonra da gelmeyecekler grevdeler, sadece birkaç doktor gebe hastalara bakacaklar dendi. Öyle döndük çıkıp geldik diğer bekleyenlerle.