06Pembemavi80 Çok enteresan gerçekten. Benim çok düzenlidir hiç böyle gecikmemiştim. Evde yaptığım testler negatif çıktı. Birkaç gündür onu da yapmıyorum. Devlet hastanesi kadın doğumdan randevu almıştım bugün, doktorlar grevdeymiş bu hafta, kan testi de yaptıramadan geri geldim. Cuma da olmazsam artık özele gideyim diyorum.