Sevaf Kızlar bugün tam 40 haftalık oldum az önce nişanım geldi ne yapmalıyım ilk gebeliğim ve çok korkuyorum
Semaen Sevaf hic korkma bekle sancılarının gelmesini evde gecir bu süreci daha rahat hissedersin bir duş al sakince kendine rahatlatıcı caylardan demle hafif hafif yürü evin icinde nefes egzersizi yap
acelyaakba Sevaf nişanın geldikten sonra ağrın veya suyun gelirse direk doktora git canım onun dışında nişan geldi diye hemen dogurcaksin diye birsey yok takip et bakalım bi kendini
Sevaf Semaen doğumun başlaması yakın mı acaba bazıları nişandan bir iki hafta sonra bile doğum olduğunu söylüyor da benim haftam dolmuş umarım bugün içinde olur
Betul-97 Sevaf Sancılarını takip et suyun kanaman gelirse hemen hastaneye git. Sancın geldikçe çömel, egzersiz yap aksak yürüyüş gibi. Çok sıklaşınca sıcak bir duş alırsın iyi gelir Rabbim yardımcın olsun canım sadece panik olma akışına bırak
Betul-97 Sevaf Benimde 39+5′te nişanım gelmişti 40 haftalık oldum sabah 05:30′da regl ağrısı gibi ağrıya uyandım 06:30′da suyum geldi hastaneye gittim hemen 18:12′de doğum yaptım Rabbim yardım ediyor
Semaen Betul-97 ikinci gebeligim 34 bir regli agrısı yasadım doguruyorum sanıp aglamıştım 😀 ertwsi gün turp gibiydim ara ara regli agrısı yasıyorum ilkinde yasamamıştım 36 oldum dogum belirtisimiymiş 38 ℰ kadar kalsa bari
Sevaf acelyaakba biraz evde süreci geçirdim sancılarım sıklaştı hastaneye geldim 4 cm açılmam vardı yatış yapıldı bekliyorum şuan
prensesannesi-01 Sevaf korkmayın sakin olun benkmde nişan geldikten 2 3 gün sonra doğumum olmuştu,😍🤭 sizin sancinz gelip düzene girdiği zaman hastaneye gidin