sevgi_bidak teşekkür ederim darısı tüm isteyenlerin başına
Ezgicelll34 bende en alttaki gibi öğrenmiştim Benimkide 63.13 çıkmıştı 🥹
bkdusunenanne ay çok mutluyum 🥹
Ezgicelll34 ya maşallah hayırlı uğurlu olsun inşallah ❤️🌸😍
Gull111 amin inşallah
Ezgicelll34 canım testte sarı leke yoksa kuruma çizgisi değildir bebiş vardır 🌸
Livelyy1 yok pembeydi direk
Ezgicelll34 inşallah allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🌸
ucbebe_annesi34 amin inşallah
Ezgicelll34 çok şükür sağlıkla yükselsin inş betA
Ferhan-03 amin inşallah tek temennim bu şuan