Ferhan-03 Ezgicelll34 bencede var benimde böyle çıkmıştı üstüstte 3 tane hızlı test yapmıştım onda daha net çıkmıştı
ucbebe_annesi34 Ezgicelll34 bence var canım benim iki gebeliğimde çok silik çıkmıştı. Hayırlsı olsun tabi 🌸
Patito__ Ezgicelll34 var gibi insallah . Benimde bat 4 , iki farkli test yaptim biri pozitif biri negatif cikti. Kan verdim acilde bakalm hayrlisi
Ezgicelll34 Patito__ ben kocama sürpriz yapmak istiyorum ama şuan çalışmıyor ne diyip evden çıkıcam bakalım
sevgi_bidak Ezgicelll34 gözünüz aydın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sizdeki heyecanı çok iyi anlıyorum şu an ❤❤