EzgiKmbet Busranur bende sana katılıyorum canım benim, kontroller özelde olsun istiyorum, eğer normal doğum derlerse doğumuda özelde yaptırırım, illa sezaryen derlerse devlete giderim mutlaka bi.
Busranur EzgiKmbet aynem oyle de olabilir. Dogum anı da karar verilebilir neticede hemen dogmuyo ztn bi sureci oluyor.
Busranur [bilinmeyen] aynen yaa zaman çok cabuk geciyor gercekten. 20 lerdeyken 30 olcam mi diye dusunuyodum 32 olduk bile 😊 ama simdi de gene icindeyken gecmiyo gibi geliyo zaman. Artık nst lere başlıcakmışız
Begumerva Busranur nst ucretlimi canm ozel hastanede bir bilgin varmi 5 yil once ucretli deildi kuzenim aydin nazillide 20 tl karsiliginda girdigini soyleyince sasirdim nst demi ucretli oldu die
Busranur Begumerva hic bilmiyorum canım salı sabah randevum görcez bakalım. Ama bana da ücretliymiş gibi geliyor.
Alyanihat Busranuraynen birden bırakılmıyor zaten ebe bana tamamen kes dedi 2 gün önce gittiğimde hafi keseyimde nasıl keseyim ay anlamıyorlarrrr🙄
Busranur [bilinmeyen] az kalması açısindan guzel evet 😊 ama artık her hareketinle nefes nefese kalıyorum göbüşüm çoğu işime engel oluyor 😅 ha bide kaburgalarımı kırcak beyefendi diye korkmuyor değilim 😍
Begumerva Busranur bebisim erkek 1 ay once 250 gr di yarim kilo yaklasmistr sanirim ben cok kilo aldim maalesef yaa simdiden 10 kilo aldim 🙁
Busranur Ben de 12 aldım yaa 33 olduk sayılır işte. Cok aslında ama doktor oncesinde zayif oldugun icin normal dedi ztn herkes veriyo o yuzden pek de takmiyorm 🙊🙈 şu an 62 yim. Hayatimda 50 nin ustune hic cikmamstm.
Begumerva Busranur iste zayif olsam sorun yapmiycamda 75 ten 85 e ciktim bir anda boy 1.65 dogumdan sonra veririm insallh emzirirken kolay zayiflaniyo
Begumerva Busranur insallh canm...bugun kontrolum vardi 500 gr olmus benim kuzucuk nstyide sordum ucretsizmis normal dogum fiyati 1100 tl sezeryani sormadim
Busranur Begumerva iyi masallah 😊 aynen evet oyleyms sezeryan da 1800 diye hatrliyorm ama emin degilm ztn ona gerek kalmasın ins hic. bugun kontrole gittik biz de. Nst ye de girdik 20 dk kadar falan surdu. Artik her hafta gitcekmisim nst ye randevu almana gerek yok gel yanima yollarm ben dedi. Bide kontroller de artk 2 haftada bir olcakms.
YcelMlayimYldrm Begumerva bn telefonla bilgi aldığımda bana sezeryanla 1100 lira dediler normal mi anladılar acaba ?