EzgiKmbet Begumerva ben dünden beri çok mutsuzdum ve foruma yazmaktan tedirgin oluyodum, sanki özelimi tanımadığım insanlara açmak kötü hissettirir diye düşünüyodum. Ama şuan kendi adıma umut doldum, sizin adınıza mutlu oldum, teşekkür ederim arkadaşlar ☺
Busranur EzgiKmbet o zaman iyi ki açmışız bu başlığı 😊 insan bazen gercekten kendiyle benzer durumda olan kisilerle konusmak farkli fikirler görüsler de duymak istiyor.
Begumerva Arkadaslar biraz once elitpark hastanesini arayip detayli ultrason yapilip yapilmadigini sordum 250 tl karsiligi yapiliyormus eger sabri bey gerek gorurse yaptirmayi dusunuyorum ben
Busranur Begumerva ben ankarada yaptirdim canim ztn ailemin yanina gidiyodum arada. Corumda onu yaptirabilecegin bi yer yok ztn yani makineler o kadar ileri degilmis. Ama genel bi sıkıntı yoksa ztn gerek de yok.
Begumerva Busranur cok sukur genel bir sikinti yok canm bende corumda yok die biliyordum elitparkta varmis ptesi sabri bey ne derse ona gore haraket edicem artik
Busranur Begumerva elit parkta varmış aslında ama dedigim gibi makineler cok iyi olmadgndan yaptirmasan da farketmez
Busranur [bilinmeyen] hic korku falan sarmasın bence içini yaa. Bi suru guzel pozitif dogum hikayesi var onlari oku 😊 ben de kendimi öyle motive etmeye calisiyorum. Hatta ben dogal dogum istiyorum nasip olursa. Instagramdan bi seyfa onerebilirm istersen hikayelerini oku mutlaka cok faydasi oluyo
Busranur EzgiKmbet gecmis olsun canım. Üslup ilgi alaka konuma tabi ki de cok onemli. Cok şükür ki bebegine bisey olmamis. Yanlis anlasilmasn ben de sabri beyden ilgisinden memnunum bi lafım yok. Ama bazı durumları da göz önünde bulundurmak gerekiyor. Benim de ilk bebegim ve cok şükür sonlara yaklastik o yuzden de biraz kafam karisti. Sonuc olarak kararim ne olursa olsun ben sonuna kadar gene ozele kontrole devam edicem. Eşimle girmek çıktı almak bebegimizi izlemek vs onlar ayrı bi sey çünkü
EzgiKmbet Busranur bende sana katılıyorum canım benim, kontroller özelde olsun istiyorum, eğer normal doğum derlerse doğumuda özelde yaptırırım, illa sezaryen derlerse devlete giderim mutlaka bi.
Busranur EzgiKmbet ben aksam 9 da gittim bi kere muayeneye o da bombostu ztn ama dedigin gibi illa ki oyle de oluyor.
Busranur [bilinmeyen] yaa ondan mı gelmis şu bebegin daha net ve guzel gozuktugu ultrasondan bahsediyorsun dimi biz de mi gitsek ki yaa
Busranur EzgiKmbet evet maalesef oyle bir şey var iste. Anneler de o anki bebegime ya bir sey olursa korkusuyla doktor ne derse kabul edebiliyor. Yoksa gercekten tehlikeli bi durum oldugunda illa ki sezeryan önerilir.
Busranur [bilinmeyen] masallah 😊 bizden ilerde olan yok mu yaa 🙈 doğumu yapsa da bize de bilgi verse dicektm 😊
A1907 YcelMlayimYldrm aynen kızlar. Daha gecen hafta sinan beyde randevum vardı. Zaten gayet ayrıntılı bir şekilde bakıyor. Ayrıntılı ultrasonda kendim suphelendiğim bir şey olursa gönderiyorum diyor. Bosuna o kadar oara vermenize gerek yok dedi. Kullandıgı cihaz 4 boyutlu ultrason oldugu için ayrıntıya bende gitmemiştim.
A1907 Kızlar bende Çorum da devlete güvenmediğim için iki secenek vardı ya elit ya da çorum özel. Basta 2 ismi cok duyduö elitte Erhan bey corum özelde Sinan bey. Sabri beyide vok duydum ama hastası niraz fazla oluyor. Yaslı pimpirikli fln dediler. İlk 2 ay erhan beyle basladım. Cok sevecen ılımlı sakin genc memnun kaldım ama sinan beyide tecrübesinide öven cok insan vardı. Sonraki aylarda sinan beyi tercih ettim. 3 defadır sinan beye gidiyorum. Bi kere ultrason cihazlarının kalitesi ve hastane temizliği ferahlıgı elitten cok cok üstün. Elitte wc ye girmek bi işkenceymiş resmen. Suan erhan beyide cok övenleri duymama ragmen burda hiç ismi gecmemiş cok sasırdım. Acaba aramızda denemiş ya da duymus olan var mı ? Ayrıca sinan beyinde sezeryan olursa dikişi ameliyatı cok iyi diye duydum. Güzel de ilgileniyor. Normal dogum yapanlarıda duydum. Ama su bi gercekki özeller devlttekiler kadar normal dogum tecrübesine ve ebeye sahip değiller bu yüzden risk almadan sezeryanı teklif ediyorlar.
A1907 [bilinmeyen] hepimizin kaygısı o canım sadece dua edip allaha sıgınmamız gerek. Önce bebeğimiz için sonra da kendimiz için en saglıklısı neyse onu yasayacagız mecbur. O yüzden içini ferah tut