Gokturkmom_ Zeynepgmsbs61 10.haftadan sonra başlamıştım diye hatırlıyorum ilk başlarda günde bir sürüyordum karnım geç büyüdü benim şu an günde üç kez hatta aklıma geldikçe sürüyorum
Moon9551 Ben bebe yağı Hindistan cevizi yağı kullandım. 37 haftalığım şimdi de shea yağı kullanıyorum ama çatladım maalesef 30 dan sonra. Düzenli de kullandım ama hiç sürmesem ne olurdu bilmiyorum. Ama benim karnım çok gerildi hamilelik boyunca ondan sanırım
Fundaaaa46 Zeynepgmsbs61 bol su için ve lierac kullanıyorum ben açıkçası öyle aşırı düzenlide kullanmıyorum ama 30 haftadan itibaren düzenli denilebilir belki günde 1 falan sürüyorum unutmazsam çatlağım suan yok bakalım 35 deyim bakalım nolacak
Mrvsmt2502 Zeynepgmsbs61 genelde her gün sürmeye çalıştım karnım kaşındıkça da sürdüm 🌸 3 aylıkken başlamıştım
Bett2206 Mrvsmt2502 valla hem doğal hem iyi bende kullanıyım o zaman eminim satılan yağlardan daha iyi gelir