Ozgeeren bi arkdaşımla aramızda 1 hafta var. Ben 15 haftalığım şuan 7 haftada başladı 4 gündür iyiyim yani yaklaşık 8 haftadır bulantı ve kusma yaşıyorum. Arkdaşım ise en ufak bir bulantı yaşamadı maşallah çok güzel bir dönem yaşıyor keyfini çıkarıyor. Ve bebeği oldukça sağlıklı. Benim bebeğimde sağlıklı çok şükür. Herkesin gebeliği farklı geçer bulantıları kendinize kıstas almayın ki bence çok şanslısınız çünkü çok zor bir durum benim çok isyan ettiğim zaman oldu. Gebeliğinizin keyfini çıkarın şimdiden hayırlı doğumlar.