rabiali54 zaten ilk buradan takipliydim fakat ilk gittiğim dr’u sevemedim içime sinmedi bende Arnavutköy devlete geçiş yaptım orada tavsiye üzerine bir doktor vardı ona gittim Şansa özel hastaneye geçiş yaptı kısaca şu haftaya kadar tam anlamıyla içime sinem bir doktor bulamamıştım ta ki cinsiyet öğrenmeye tekrardan özele gittiğimde yeni doktor yani şuan gittiğim Sinan hoca geldiğini duyunca yorumlarda da çok güzel şeyler yazıyordu acaba o dr yorumlardaki doktor mu diye bi gittik iyiki de oymuş şuan kesinlikle tekrardan özelde burada devam edicem devlette testlerimi yaptırıp özelde doğumumu düşünüyorum inşallah 🙏