Ahsennk
Spinal belden uyuşturuldum bende 37 gün oldu son 2 haftadır sırtım da çok kötü bir ağrı geliyor daha sonra mideme ve göğüslerime yayılıyor ama böyle bir ağrı yok bir kez daha sezeryen olurdum öyle ki çok ağrıyor saatlerce geçmiyor emziremiyorum kızımı kıvranmaktan randevu aldım gideceğim bende , ameliyathanede soğuk alınca olabileceğini söylüyorlar birde spinalden dolayı ama nasıl geçer hiç bilmiyorum bu da sezeryenın kötü yanlarından 🥲