-sum- değiştirebilirsin canım bi an önce değiştir sana kalmış bişey doğumdan sonra bi gece kaldım evet cuma doğum yaptım cumartesi öğlen taburcu olamadık şöyle benim kızım da enfeksiyon vardı 5 gün küvezde kaldı bende anne otelinde kalıyodum kızımı emzirmek için geceleri evime gidiyodum sabah tekrar geliyodum emzirme saatlerinde ordayım yani hastanenin 2 3 odasını anne oteli yapmışlar küvezde kalan bebeklerin anneleri kalsın diye hastane nin ilgisi ordaki doktorlar vs çok iyiydi her sabah kahvaltı öğlen yemeği akşam yemeği ne kadar getiriyolardı ama oda soğuktu ben o yüzden geceleri kalamadım kızıma süt sağıp veriyodum ordaki hemşireye birazda lohusalıkla alakalı kendimi çok korkutmuştum sadece 1 gece kaldım sonra evime gittim teşekkür ederim canım ❤allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah başka sorun varsa seve seve sor çekinme 🌸