-sum- baştan anlatayım canım öncelikle ultason cihazı çok netse zaten her türlü veriyor ultason kağıdını ama değilse sana diyor zaten bak net değil ama istersen al diye ben şeker yüklemesi yaptırmadım canım ezgi hanımda zorunlu kılmadı zaten o zaman bana kan ver demişti ve açlık kan şekerime bakıldı doğuma gelicek olursak benim şansıma acilde ezgi hanım nöbetçi doktordu beni muayene ederken benim suyum patladı ve Bana sakin olmamı eşyalarımı eşime bırakıp gelmemi söyledi öyle yaptım ve gece yatışım yapıldı saat 2 gibiydi sancılarım ara ara gelip gidiyodu sonra birden bastırınca ebeler 3 4 kez gelip kontrol ettiler açılmam oluyomu diye ebeler de gayet iyi ve ilgiliydi ben o kadar bağırıp çağırdımki ona rağmen bişey demediler bana asla böyle yapmanızı tavsiye etmem doğum yaparken baya bi halsizdim bi kere ezgi hanım geldi nst ye bağlanmıştım kontrol etti ve saat 7 de geliceğini söyledi bana o sırada zaten ebeler ilgilendi sürekli tam saat 7 de geldi ezgi hanım söylediği gibi v ie doğumum başladı ebeler genel olarak doğumumu yaptırdı ezgi hanım beni yönlendiriyodu bebeğim doğdu ve hemen kucağıma verdiler🥹🥹( bu arada bebeğim kanalda kalmıştı ve kesi atıldı bana) dikiş attı ezgi hanım ve bana biraz fazla kesi attığını söyledi bebeğim kanalda kaldığından ama dikişlerim çok çabuk düştü 2 hafta diyebilirim doğum oldu bitti gelip gitti yanıma ezgi hanım nasıl olduğumu vs sordu ilgilendi doğumdan da 40 gün sonra çağırdı kontrole dikiş yeri tutmuşmu vs böyleydi canım işte benim hikayem ☺eklemeyi unutmuşum doğumhanede odada tek ben vardım tek kişilik ya bi sancı çektiğin o da da doğum yapıyosun doğumdan sonrada 3 kişilikti benim kaldığım oda