Mehmeteren-ve-defneninannesi Philips avent emzik+ kolik bıberonu kullanıyorum. Bağımlı hale geldi diyebilirim ama buna dikkat edin lütfen. 4 aylık olacak oğlum emzik olmadan çok zor uyuyor aşırı derecede uykusu gelirse anca o zaman emzik olmadwn uyur