Merhaba anneler oğlum da emzik kullanmamıştım ama bu sefer kız bebeğimde kullanmak istiyorum çünkü oğlum çok memeye düşkündü hiç hareket edemiyordum ve artık kullanmak istiyorum
Şimdiden emzik karşıtı olanları dışarı alalım
İlla marka olması gerekiyor mu
mesela ben ebebek‘ten baby Plus marka 0-6 ay damaklı kelebek model aldım
Eğer bunu tutmazsa başka alacağım
Sizin önerebileceğiniz emzikler varsa Önerilerinizi alayım