100924 susam_18 ayy biraz erken değil mi bende yarın 37 olucam da o yüzden kendimi düşününce korktum bian 😂
susam_18 100924 ben 2.5 aydır yatıyorum Bebek sezaryen dikişimi inceltmeye başladı. Durumuma göre erteleyedebiliriz☺️
Patatess 100924 Aslında normal istiyorum ama bulunduğum yerden hastane 1 saat bir de bebeğin kafası hep büyük çıkıyor o yüzden acaba sezeryan daha mı iyi olur diye düşünüyorum. Risk almadan. 🥲 Tabi ki yarın yazarım 🙌
Asya-asel 100924 36+3 hiç ağrım belirtim yok sadece bebek hareketleri var 🥹 18 Aralık szeryan günüm bakalım hayirla kucağımıza alalım 🥹
Patatess 100924 Kontrolden çıktık. 12.12 sezeryana karar verdik. Bebeğin kafa büyük olduğu için şu an bile doğursan vakumla almamız gerekebilir dedi. Neredeyse 40 haftalık kafası😅