Sonunda sıra bize geldi bu ay bizim ayımız 🥰 sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah 🤲 36+6 olduk biz aşırı derece de diz ağrısı ve vajina ağrısı yaşıyorum onun dışında yine iyi sayılırım geceleri de pek iyi uyuduğum söylenemez ama yine de iyi geldim buralara 😂 sizde durumlar nasıl sezaryen olanlarlar günler alındı mı ? Benim gibi normal doğumu bekleyenler burda mı ? Sizde durumlar nasıl ?