18+2 haftalık gebeyim . Gebeliğimin başından beri bu ilacı kullanıyorum . Alerjik astım hastasıyım bir de ben her hangi bi sorun yaşamadım tuvaletin koyuluğu dışında . Eczacım süt ve süt ürünleri bir de çay tükettiğim zaman ilacı kullanmamamı önerdi genellikle öğle yemeğinden sonra içiyorum .