kubra_t Gynoferon kullanan var mı? Doktor verdi bugün başladım. Sıkıntı yaşayanınız oldu mu nasıl kullanayım
Gokturkmom_ kubra_t Ben 2 kan ilacı denedim birisi de bu ilaçtı bana hiç iyi gelmedi sidefer stik başladık biraz pahalı bir ilaç ama tek bana dokunmayan bu oldu
BerivanLina kubra_t wllh ben hep akşam içiyordum 😚 çok afedersin sadece dışkının rengi değişiyor rahatsız oldum bundan bı paket sonra bıraktım. Ama doğuma kdr hatta doğumdan sonra da devam edilmesi gerek
Tubatubila kubra_t ben ilk başta bunu kullanmıştım ama mide bulantısı kusma yaptı doktor değiştirdi fertamir kullanıyorum şimdi suda eritilenden normalde sabah iciyordum ama değerlerim düşük olduğu için sabah akşam tuketiyorum bı yan etkisini görmedim
Cihangir09 kubra_t akşamları yatmadan içiyorum. Saati farketmez yemekten en az 2 saat sonra yada önce içmeniz lazım
Melobeybii Ben aynı ilacı 5 aydır kullanıyorum ama sabah aç karnına içmen gerekli emilim için bende bir sıkıntı olmadı dışkı rengi dısında 😅
Gokturkmom_ kubra_t sizin kullandığınız midemde yanma ve istifra ,oreferon başladım o da bende alerji yaptı ayaklarımda ürtiker başlamıştı
kubra_t Gokturkmom_ eskilere bakıyorum hiç bit şey kullanmadan sağlıklı bebekler dünyaya getiriyor . Bizlerde hep ilaçla besleniyoruz
Gokturkmom_ kubra_t vallaha öyle artık içmekten sıkıldım hamilelik olmasa pek düzenli ilaç içen biri değilim ,şimdi aksamasın diye alarm kuruyorum hepsi için ayrı ayrı
Tubatubila kubra_t doktorunuza söyleyin değiştirir büyük ihtimalle bazı ilaçlar bazı insanlara daha ağır geliyo işte bizim gibi
Hilob @“kubra_t” Ben kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım (büyük tuvalet renginiz koyulaşıyor korkmayın normal) biraz aç karna almakta fayda var ve c vitamini içeren bir besinle alırsanız 6 kat daha fazla emilim sağlıyor
Gulperi8 kubra_t ayy kullanamadım onu midem bulantım kusmam çok fazla oldu doktora söyledim ferrum yazdı o daha iyi rahatladım
Diyoler Tuvaletinizin renginde kararma oluyor. Süt ve süt ürünü olayı oldugu icin ben gece tuvaletlerinden birinde iciyordum. Sonra bende ishal yaptı değiştirdik. Solgarın demirini kullanıyorum 🤌🏻