qizcee_ Dün sabah kalktigimda sırılsıklam olmuştu uzerimdeki pijama bile ıslanmisti bende herhalde idararim geldi gece ve tutamayip altima yaptim diye yorumladım hemen kalkip uzerimi degistiricektim birden bacaklarimdan sivi akmaya basladı sarımsı bi renk ama idrar olmadigina eminim butun gun azar azar devam etti hatta disarda isim oldugu icin ped taktim ve sureki kontrol ettim butun gun devam etti suan hala var ve sıvı asla akıntı gibi degil korkulacak bir sey varmi ??
Ebru_ebru qizcee_ hiçbir fikrim yok sadece üstte kalsın diye yazıyorum ama doktora gitmeniz en doğrusu.
Durukus0202020 qizcee_ canım ağrın sızın var mı, bebek erken gelmeye çalışıyor olabilir, suyun patlamış olabilir,ya da eşi ayrılıyor olabilir ,keşke riske atmayıp gorunseydin doktora, burdan mutlaka bilgi ver.
acelyaakba qizcee_ benimde oyle olmustu nobetci doktor suda azalma yok dedi ertesi sabah kendi doktorum geldi ve suyun tamamen bitmis dedi 30+5 im yatışım yapıldı tutabildigimiz kadar tutucaz dedi doktorum haftam kücük cünkü
qizcee_ Ebru_ebru çok teşekkür ederim gitmem gerektigini biliyorum ama acil bi seymidir esim yanimda yok o yuzden hemen gidemedim korkuyorum bende
taskirannursel61 Üzgünüm ama aynısını yaşadım suyun akmistir 34 haftalikken benimde başıma geldi bir gece uyandığımda her yerim ıslanmışti yatak bile batmıştı altıma kaçırdım sandım ama meğerse suyum akmışti aminyo sıvısında azalma olmamıştı ama doktor hep dinlenmemi tuvalet ihtiyacı acillik durumlar dışında hep yatmami istedi 3 haftanın sonunda tamamen suyum boşaldı doğum yaptım siz mutlaka doktora gidin
qizcee_ Durukus0202020 ya enfeksiyon sandim o yuzden pazartesiyi beklicektim suan korktum iyice daha cok kucuk bebegim 19 haftalik sayilir bu dedimleriniz olurmu gercekten 🥺🥺🥺
Dhdhdjdhdk qizcee_ lütfen bebeğini düşün ve direk acile git. Normal bir durum değil hem için de rahatlamış olur geç bile kalmışsın en azından ters bir durum varsa önlem alınır
Durukus0202020 Canım nasıl oldun , inan bugün seni düşünmekten uyuyamadım, bende evde tekim anliyorum seni🥲
qizcee_ Durukus0202020 zar zor uykuya daldim 4 tü sanirim 6 bucukta sırılsıklam olmuştum yine simdi doktora gidicem allah razi olsun 🥹
Merve-metin qizcee_ canım ihmal etme ciddi bişey olabilir sabah oldu zaten evde teksen gerekirse atla taksiye git bebeğinden önemli değil haftan çok küçük çünkü ihmal etmeye gelmez bişey yoksa bile için rahatlar hiç değilse 🙏🏻
qizcee_ Zhrcyl yatis verildi hastanedeyim bebegimin iki gun suyunu kontrol edicekler antibiyotik kese kendini toparlayip suyun akisi durabilirmiş bu arada perinatoloji kontrolumde olucakmisim oda kurtaj isteyebilirmis cok kotuyum dualarınıza ihtiyacimiz var bebegimle 🥺
baharhanimm qizcee_ Rabbim bebeğinizi korusun size bağışlasın inşallah dualarımız sizinle ve bebişinizle durumdan haberdar edin lütfen şu gelişi beden olurmuş acaba benim de sürekli ıslaklık var korkuyorum 17.hafta
Hlyakky qizcee_ Rabbim sizi ve bebeğinizi korusun inşallahh bebeğinizi size bağışlasın dün geceden beri çok merak ettim sizi bende 18+6 dayım rabbim şifanızı versin inşallah hayırlı haberlerinizi bekliyor olacağım
Durukus0202020 baharhanimm amin inşallah hepimizinkini korusun bende şuan 16. Haftadayim bende de oluyor ıslaklık hatta az önce aniden biraz fazla oldu korktum , acaba normal mi