AnayimBenAna_ Limonlukekkk benimkide 3 yaşında normalde uykumuz düzenli ama bu gece uyanıyor duş aldım çıktım şimdi ağladı çişi gelmiş yaptı yattı şimdide oyuncağı yere düşmüş ona ağladı inşallah uyur sabaha kadar
esraEb Limonlukekkk bebetolarda uyku sorunu bitmiyor. 15 aylık bebeğim her gecemiz aynı. Gerçekten ayakta uyuyorum artık
Sydaglsen Limonlukekkk 3 ayık sayılırız bizde hacıyatmaz gibi yatırıyorum uyanıyor 5. Ye falan uyutmaya çalışıyorum şimdi 10 dk sonra açılıyor gözleri sinirlerim gerildi iyice uyku çok fena bastırdı
AnayimBenAna_ Limonlukekkk vallahi uyumayınca o da uyumuyor 😂 inşallah uyur ikincisi gelince na yaparız bilemiyorum artık
Betul-97 Limonlukekkk Sorma sorma ne yemek yiyebiliyorum ne dinleyebiliyorum göğüslerim yumuşak dolmuyor emzirirken canım acıyor artık süt olmadığı için🥹🥹
AnayimBenAna_ Betul-97 aa aslında yumuşadıkça acımaz neden öyle oldu ki sana bir tüyo yulaf ye çok güzel süt yapıyor 🌸🌸
Betul-97 AnayimBenAna_ Cadı acıtıyor artık dişleri yok ama bazen çenesini sıkıyor 😅😅 Yine de öyle ilk zamanlar gibi bir doluluk hissetmiyorum göğüslerim de yetiyor şükür ama ben fiziksel ve zihinsel olarak yorgunum 🥹🥹
AnayimBenAna_ Betul-97 ya kıyamam sana geçiyor merak etme her dönemleri ayrı güzel aslında büyüdükçe anlıyorsun özlüyorsun🤭 şimdi çişe kalktı hem çiş yapıyo hem bana diyoki anne ben küçükken senin memenden sütmü emiyodum kardeşimdemi emcek 😂