26 haftalik gebeyim 2 tane iciyorum bazen gunde 1. Zararli biliyorum azalta azalta bu duzeye geldim insallah tamamen birakirim. Saat 4. Bucuk oldu aksam mesela hala daha icmedim yemekten sonra genelde iciyorum veya oglen kahveyle beraber sınırlarim var yani hic fazlalastirmadim