Glcn2024 10 aylık oğlum var ona hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım çöpe attım paketimi şimdi iki gün önce tekrar test yaptım hamileyim iki gündür içmiyorum ilk bebeğimde içmedim bu bebeğimde de içmeyi düşünmüyorum bu konuda çok dirayetliyim allahtan kıyamıyorum çünkü
Muzikcianne gezentianne her şey yolunda gözüküyor çok şükür şu anda çok stres oluyorum içiyorum diye ama… sigaradan daha az zararlı gibi geliyor bana
gezentianne traineemom benim hiç mide bulantım kusmam olmadı iki hamileliğimde de ama şimdi puff a bazen öğürüyorumöğüre öğüre de içiyorum malesef
gezentianne Muzikcianne Bana da.. Sigara satışları düştü diye böylr bir iddia atılms gibi geliyor daha zararlı değil
Muzikcianne gezentianne yaaaa tamamen katılıyorum daha bugün “bu sigaradan daha zararlı” diyenlere aynı cümleyi kurdum
Gamzeeadnx Bibebek_2kedi bnde içiyorum bırakamadım gelişimi güzel hamilelik boyunca hiç birşey yaşamadım Allah’a şükür 35 haftalık 3200 dü kilosu iri bebek demişti doktorum
Gamzeeadnx tugbatsz inşallah sağsalim kucağımıza alırız. Bnde bırakamadım. Meyve sevme çok tüketiyorum vitamin ilacı alıyorum Ocean mummy diye. 35 haftalık kilısu 3200 iri olduğunu söyledi
Birbenbirbebek Fat04 ilk bebeğimde direndim ama kafayı yiyecek gibi oldum azaltmaya çalıştım vırt zırt bir şeyler oldu azaltmaya çalışayım derken daha cok olmaya başladı filan bilmiyorum yaaa suan 2. Ye hamileyim korunurken oldu hiç kendimi hazır hissetmiyordum 🥺 bunda da içiyorum yine azaltmaya çalışıyorum ama 😞 hı ilk bebeğim kg düşük doğdu bu arada başka hiç bir sorunu yoktu kg olarak sadece geriden geliyordu ay bilmiyorum yaaa saçma salak düşünceler içindeyim suan bunu yazarken bile bir tane yakasım geliyor yeri geliyor paketi kırıp atıyorum çöpe yeri geliyor üst üste canım istiyor 🥺
gezentianne Birbenbirbebek Benim de ilk bebegim kg olarak geride olmuştı özellikle son haftalar :( Şimdi de onu yaşamak istemiyorum üzülüyorum ama asla bırakamıyorum
gizzzy35 Fat04 Maalesef oğlumda da bırakamadım 2.5 yaşında oğlum şuan. Ve 7 haftalık hamileyim yeni öğrendim sayılır yine birakamadım yapamıyorum
Birbenbirbebek gizzzy35 gizzzy35 ya cok kızıyorum kendime bende sizin gibiyim ama hamile kalınca içmeyen arkadaşlarım da var tutulabiliyormus işte yani bebeğin için diyorum bir de diğerinde içtim şimdi bunda çabalarsam ona haksızlık olmaz mı da geçmiyor içimden değil yaniiii cok saçma biliyorum ama o Bile aklıma geliyor ama o kriz gelince sanki rutin olmus o sigara illeti yaaa
Solfamire Kızlar kesinlikle içmemenizi öneririm bana hamileyken annem sigara içmeye devam etmiş ve ben doğduğumda direk zehirlenme yaşamışım ve kan değişimi yapmışlar ve ben oldum olası kansızlık vitaminsizlik ve bir sürü hastalıkla uğraşıyorum daha da kötü sonuçlar çıkabilirdi unutmayın en önemlisi bebişlerimiz ☺️
mellikenur Birbenbirbebek Hamilelikte yapılan kan tahlillerinde sigara içilip içilmediği kan da çıkar mı
Solfamire Hiç öyle düşünme lütfen en önemlisi onların sağlıkları inan doğduğunda allah korusun her hangi bir hastalığı olursa daha çok pişman olursun Kendine başka bir uğraş bulmaya çalış biz 3 kardeşiz bir tek bende böyle zehirlenme yaşanmış ilkinde olmadı diye ikincide de olmıcak diye bir şey yok. En doğrusunu sen bilirsin tabi ki ama önerim içmemen canımm
Redpepper İlk hamileliğimde bırakmıştım ama bu sefer bırakamadım azaltabildim sadece, hiç içmemek gerekiyor. Hem beklemediğim bir gebelik olması beni biraz sarstı o yüzden şuan bırakacak gibi değilim 2-3 tane içiyorum maalesef.