18in icinde hissetmeye başladım ama 19da aa evet bu his bebegimmis dedim🥹boyle icinizde dondugunu hissediyorsunuz sonra pıt pıt hıckırıkları hissetmeye basladım 19+5 sonrası
Ben hissettigimde bile emin olamıyordum sonradan anlıyordum hissediyormusum aslında diye🫣