@“Seyma258” sizle aynı durumu ben yaşıyorum şuan 34+1 oldum ve bebeğim 37 haftalık gözüküyor kilo ve boy olarak önde doktorum iri bebek dedi, geçen gün sancım yüzünden yatışım oldu o zaman 33 haftalık idim ve bebek doğsa doğar dedi ciğer geliştirici vuruldum her ihtimale karşı, ikinci doğumum olacağı için 37 de alacağım dedi ama yatıştan sonra 36yi görünce alalım tehlikeli olmaya başladı dedi