İyi akşamlar arkadaşlar. 28+6 iken vajinal batmalarım oluyordu sık sık. Bebeğim 1600 kg çıktı. Doktor 2-3 hafta ileride bu bebek iri demişti. 30. Haftada 1865 dedi başka doktor. O da 2-3 hafta ileride dedi. 30+5 te doktor bebeğime 3-4 haftalık ilerde, bebek 34-35 görünüyor deyip şeker takibi için yatış verdi. Ama şekerim yoktu zaten normal de çıktı. Yapısal olarak iri bebek demekki sık takip edicez dedi. Batmalarım da çok oluyor. Benim gibi durum yaşayıp erken doğum yapan falan oldu mu? Hafta ilerledikçe uyumlu hale gelir mi sizce haftasıyla?? Nolur cevap verin korkuyorum iyice🥲