Kızlar ikili , üçlü testler hakkında ne düşünüyorsunuz? Doktorunuz çağırdı mı, yaptıracak mısınız? Benim doktorum Aralık sonu veya yılbaşını geçirince yeniden bir görüşelim dedi, kontrole çağırdı. Gittiğimde muhtemelen ikili tarama hakkında konuşacağız. Düşünürsek yapalim diyecek.