Aysnr66 Arkadaslar doguma 1 ayim kaldi bebek bezi konusunda kararsizm malum bezler cok pahali artik sizlerin tercihi nedir ?? Öneriniz nedir ?
Nursen21 Aysnr66 prima premium aldım çok pahalı ama ne yapayım en iyi koruyan oymuş dediler çevremdekiler
Sevgik Aysnr66 bende molfix aldım. Bebeğim 12 günlük. Memnunum sızdırma vs yapmıyor. Primaya göre daha uygun. Birde canbebe aldım onuda deneyeceğim. Canbebede gayet uygun fiyatlı. 70 adeti 30 liraydı.
Rabisaliiii Nursen21 canm.onda fazlasıyla kimyasal var malesef .bende ilk oglusta onu kullandım ama bunda cabebe kullanıcam
Nursen21 Rabisaliiii onlarda çok kalitesizler İnan görümcem kaç tane denedi olmadı gene prima aldı yani Kimyasalların olmadığı birşey kalmadı Keşke böyle olmasaydı ama işte ne yapalım 🤦🏻♀️😔
Seroo01 Rabisaliiii bende ilk oğlumda prima kullsnmıştım doğuma zamanım var şimdiden araştırıyorum ama tekrardan prima kullanmayı düşünmüyorum
Rabisaliiii Nursen21 görümcrn ilk prima kullandıysa daha değiştirse fayda etmez canm.Çünkü bebek poppsu alışıyor.hangi bezi kulansada kar etmez malesef..
Nursen21 Rabisaliiii kızı 2 yaşına basmak üzere Bezlere zam gelince kaç eşit denedi anlatamam Baktı olmuyor geri primaya devam ediyor şimdi
tugbamehmetbaki Aysnr66 Aysnr66 ben slepp alacağım daha sonra migros un bezi var istegramda mühendisinoğlu var onu takip edin işterseniz aklınıza gelecek her şeyi araştırıyor iceregini
Ecenazdlk Aysnr66 kızım yeni doğduğundan 1 ay öncesine kadar prima premium care kullaniyodum fakat bez fiyatları alıp başını gidince yeni bir bez arayışına girdim veeeee instagramda takip ettiğim mühendisinoglu adlı sayfanın önerisi üzerine migros'un minnies bezini aldım ve çok çok memnunum üstelik prima da o kadar çok kimyasal varmış ki çok üzüldüm kızımı bunca zaman kimyasala maruz bıraktığım için ama şu an gayet memnunum ve çokta ekonomik