Hellobeybii bbegonya evet bebek büyüdükçe kafası, kemikleri, yüzü tabiki değişiyor. Kafa yapısı hatları daha yuvarlak oldu 2-3 hafta geçince , buna benziyordu.
Iremsvn Kızlarrr doktorum en başından beri kıza benziyor diyordu şimdi 18 hafta olduk erkek kesin dedi ama hep kız dediği için inanamıyorum hala kesin erkek midir bebişim 😅
betulvemaya_ Iremsvn çocuk yemin mi etsin ne yapsın gayet de erkek işte 😂😂😂😂 ama bende snein gibiydim cinsiyette 3 doktora gözüktüm 3 üde erkek diyince inandım
Eylley Iremsvn bende aynı böyle bir görüntü gördüm bacak arasında iki tane çizgi vardı yan yana doluydu. Hep kız diye bekliyordum şimdi bi acaba dedim
Iremsvn bbegonya hayır kese ön duvarda ve sağda diyordu %60 kız olur böyle olanların diyordu ve tabi pipi göremiyordu hiç pozisyondan kaynaklı hatta bacak arasında 3 çizgi var kız gibi diyordu hep :)
bbegonya Iremsvn normalde erkeklerin hemen belli oluyor sizin de istisna olmuş bizimki gibi 😊 oğlumu da hep kız diye biliyorduk 20. Haftada ayrıntılıda öğrendik erkek olduğunu 🤭
Iremsvn betulvemaya_ hahahahah bende devlete randevu aldım şimdi bide tam emin olabilmek için kabak gibi ortada pipisi ama hala inanamıyorum nedense 😅😅
ilaymom bbegonya kız istiyordunuz ama olsun cinsiyeti önemli değil sağ salim kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🐞
ilaymom bbegonya benimde kızım var ama ben hep erkek hissettim son güne kadar beni gören herkes erkek bebek sanıyordu çünkü öyle bir umut Allahın işi belli olmaz 😊
bbegonya Nuba göre kız görünüyordu ama doktor yüzde yüz erkek dedi bugün. Siz ne düşünüyorsunuz? @Esahan
ilaymom bbegonya kız olduğunu söyledi ama %70 -80 kız demişti yani kesin kız falan demedi bende özele gittim o yüzden erkek hissetmiştim hep karnımı da gören erkek mi diyordu 😂