bbegonya Hellobeybii teşekkür ederimm, gönlümüzdeki gibi olsun inşallah ❤️ vücut yapısına mı nuba mı bakıyorsunuz? 😇
Hellobeybii bbegonya nuba göre çünkü kafa yapısı haftaya göre değişiyor bence. Bizimki de 11. haftada kafa yapısı vs erkek gibi duruyordu ama 13-14 te kafa yapısı kıza benziyordu
bbegonya ilaymom devlete gidiyorum. Doktor çok erken dedi cinsiyet için. Oğlumu da 20. Haftada öğrenmiştik