Leyli_gul Kızlar nişan sarı renkte olur mu sabah tuvalete gittim özür dileyerek söylüyorum peçeteye sümüksü yapıda yapışkan sarı bir akıntı geldi 37+2 yim.
Bahar1205 Leyli_gul sarı renk enfeksiyon diye biliyorum , hatta Kaşıntı birazda sizi varsa mantarda olabilir. Dr git istersen
Makbule_ Leyli_gul olur diyorlar ama bende 1-2 hafta önce öyle geldi bu hafta yine geliyor ara ara dediğiniz gibi nişan olsa bi kere gelir bilmiyorum ama bende öyle 38+1 im ben
Makbule_199110 Leyli_gul bendede oyle geldi doktorum 2cm açıklık var demişti 1 hafta sonra dogumun oldu
Leyli_gul Bahar1205 Daha yeni idrar kan verdim herşeyim temiz çıktı ve ilk defa böyle bir akıntı gördüm yani.Üstüne kasık bel ağrılarım da oluyor yalancı sancı mı bilmiyorum ama
Leyli_gul Makbule_199110 Sancımız normaldede oluyor muydu peki benim belimden kasıklarıma adet sancısı vuruyor hafif hafif şiddetli değil ama huzursuz ediyor yinede
Ecem46 Leyli_gul benim belim çok ağrıdı o gün geldiğinde sonraki gün yine öncekine kıyasla daha küçük gelince doktoruma gittim ölçüm yaptı biraz daha geç gelseydim dikiş bile atılmazdı dedi
Feyza_gonul1 Leyli_gul ben 35. Haftadayım bende o nerdeyse 1 aydır var kan idrar temiz çıktıysa enfeksiyon değildir doğuma kendini hazırlıyo vücut demişti doktor
Leyli_gul Feyza_gonul1 anladım alt tarafımda açılma hissettim o akıntı gelirken o yüzden sormak istedim yani tuhaftı 😂
dilaradoyan Leyli_gul nişan pembe renkte olur diye biliyorum. Sarı akıntı daha doğrusu özellikle gebeliğin sonlarına doğru artan akıntı normal karşılanıyor
Aileen Benim bu ay o şekilde hep geldi akıntım arttı, son zamanlarda normal sanırım doktora da söylediğimde bi şey demedi 35. haftadayım
Leyli_gul Makbule_199110 Anladım benim şuan sancılarım azaldı yani yalancı sancı demekki ama takip edeceğim bakalım bir daha gelecek mi aynı akıntı