aysenuroztunc babyandmomy__ özel sektörde hemşire olarak çalışıyorum 22+5 teyim artık inanılmaz zor geçiyor şubatın ilk haftası iznim başlıyor ama Ocak ayında raporlarla idare etmeye çalışıcam sanırım artık doktorlara yalvara yalvara 🤣
babyandmomy__ aysenuroztunc ayy sizin de çok zor ya ortamınız benim de martta iznim ama şubatta gelmek istemiyorum işe 😂
Patatess babyandmomy__ Aayy canım annem geldi yanıma yaptırmıyor sağ olsun. Yoksa ev işi ayrı bir çile. 🥹
babyandmomy__ Patatess Ay Allah razı olsun benim de kocam yapıyor sağolsun ama onun da bir yere kadar bazı şeyleri de ben yapıyorum mecbur
babyandmomy__ Merve-metin ay bende riskli durumlarda vs verirler diye düşünmüştüm yarısını yıllık izin yarısı rapor yaparım o zaman şubata bi atsam kendimi diye bekliyorum 🥴
Merve-metin babyandmomy__ riskli durumda normal istirahat raporu veriyorlar diye biliyorum canım devletin hak verdiği çalışamaz raporu 32.hafta olmadan başlamıyor ancak ikiz gebelik olursa oda 30.haftada başlıyor diye biliyorum
ayse5487 babyandmomy__ 09.00-14.30 çalışıyorum sınıf öğretmeniyim bazı sıkıntılı çocuklar dışında işim rahat seviyorum da 26. Haftadayım henüz 37 ye kadar gitmek istiyorum inşallah bakalım
ayse5487 babyandmomy__ evet çok zor oluyor bazen işimi düzgün yapmak hepsiyle ilgilenmek verimli olmak çabası davranış problemleri vs. Aslında işim çok zor dışardan görüldüğü gibi değil 🥹
babyandmomy__ ayse5487 haklısınız valla evde 1 çocukla uğraşmak bile mahvediyor insanı orda o kadar çocuk 🥴
Peri_Omer babyandmomy__ ben Amerikada yawiyorum burda cocuk dogduktan sonra bile devlet sadece 2 ay anneye izin veriyor çocuk konulari çok kotu burda.. bebiş daha 5 haftalik