Merve-metin babyandmomy__ masa başı çalışıyorum aslında baktığında kolay ama stres,tüm gün oturmadan kaynaklı bel ağrısı,ayaklarımda şişmeler oluyor artık son döneme girdim belki ondandır uykusuzluk inanılmaz yoruyor beni
Nannaann babyandmomy__ çalışma ortamım normal ama her gün 3 saatim yolda geçiyor o kadar yoruluyorum ki nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum
babyandmomy__ Merve-metin az kalmış sizin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍 Benim de bel ağrım fazlasıyla zorluyor 20. Haftadayım daha çok var Stres ve baskı en çok yoruyor sanırım
Merve-metin babyandmomy__ bende 28.haftadayım bel ağrısı inanılmaz derecede arttı bide servisle eve gitmem en az 1.30 saat olunca işkence gibi geliyor ama dayanmaya çalışıyorum işte
Merve-metin babyandmomy__ normalde 32.haftada ama ben biraz doğumdan sonraya izin kalsın diye 32de çalışabilir raporu alacam sonrasında 2-3 hafta daha çalışıp 35 gibi ayrılacam izne
babyandmomy__ Peri_Omer sizin çok zormuş aslında 7.5 saatten fazla çalıştırmama hakkımız var ama her yer bunu uygulamıyor özellikle özel sektör Bebişiniz kaç haftalık
Peri_Omer babyandmomy__ ben Amerikada yawiyorum burda cocuk dogduktan sonra bile devlet sadece 2 ay anneye izin veriyor çocuk konulari çok kotu burda.. bebiş daha 5 haftalik
babyandmomy__ Merve-metin bende tam tersi daha erken alabilir miyim acaba diye düşünüyorum normalde mart başında başlıyor ama ben şubat ayını da çalışarak geçirmek istemiyorum 🥴
birdemetyasemen babyandmomy__ Zor geçiyor. Başta niyetim 37 ye kadar çalışmak dönemi kapatmaktı ama dayanamıyorum. Öğretmenim sürekli ayaktayım merdiven in çık çok ağrım oluyor erken açılma riskim var ona rağmen idare ettim. Önümüzdeki cuma 32 dolacak direkt izne ayrılmayı düşünüyorum. Biraz mahzunum 🥹 çalışan hamiş olmak zor
Patatess Öğretmenim 35 haftaya kadar çalıştım. Son haftalar çok yordu. Günde 7 saat dersim olduğu oluyordu. Belli bir haftadan sonra otursak da zor oluyor. Şimdi evdeyim iyi ki 35te bırakmışım.
babyandmomy__ Patatess oh ne güzel bebişinizi bekliyorsunuz artık 😍 Bu günlere ışınlanmak istiyorum 😂
Merve-metin babyandmomy__ 32den önce vermiyorlar ancak normal istirahat raporu veya varsa yıllık izin alabilirsin canım
Patatess babyandmomy__ Bu günlerde de ağırlaşınca günler geçmiyor beklemekten. Ama yine de çalışmaktan iyidir. 😂
babyandmomy__ Patatess ayy olsun olsun herşey şuan çalışmaktan iyi geliyor 😂 Bide eve gidince yemek yedikten sonra uyku bastırıyor bulaşık yıkayacak halim bile kalmıyor ev işleri full kalıyor yani 🥴
Patatess babyandmomy__ Aayy canım annem geldi yanıma yaptırmıyor sağ olsun. Yoksa ev işi ayrı bir çile. 🥹
babyandmomy__ Merve-metin ay bende riskli durumlarda vs verirler diye düşünmüştüm yarısını yıllık izin yarısı rapor yaparım o zaman şubata bi atsam kendimi diye bekliyorum 🥴