Merve-metin Berivanabk34 25 bilmiyorum ama 26.haftada 1kg ölçmüştü dr 27 ile uyumlu 1 hafta önde dedi
Semagzll Berivanabk34 25+3 de gittim acilde ölçüldü ikiz gebelik birisi 785 gram birisi 790 gramdi canım
Berivanabk34 Aslaninannesi_ Aslaninannesi_ maşallah sizinkide iri bebek olcak ben 15 bir gidiyorum nerdeyse riskli gebelik erken doğum olabilir diye benimde1kilo olmuş çok şükür
Berivanabk34 HaticeTekin Maşallah sizin sayılı gün kalmış benimde erken doğum riskim var 26 oldum bugün 1kilo olmuş bebişim
Berivanabk34 Gamzecabuk rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sizin sayılı gün kalmış daha da alır kilo
Berivanabk34 Gulsennnnb Semagzll ayy ne güzel çok isterdim ikiz olsun bı kız bı erkek cinsiyet bellimi sizinki 🐣🐣 kilosu da iyi ikiz olmasına rağmen
0680 Berivanabk34 26 haftalık 870 gram dedi doktor. Bana az gibi geldi canım sıkıldı ama doktor iyi bir kiloda dedi. Sizce normal mi kilosu😔
Berivanabk34 0680 öyle düşünme benim kızım 1.900 le dünyaya geldi bu benim 3uncu gebeliğim hiç tombik bebek doğurmadim inşallah bu tombik olur ama sağlık daha önemli tabi şimdi kızım 10yasinda hayla zayıf oğlum maşallah baya aldı her çocuk bebek aynı değil
Berivanabk34 Arzu45 🤭 tohum daha zaman çok çabuk geçiyor başlar zor tabi eğer kusma yoksa güzel geçer inşallah 🤰🐣
0680 Berivanabk34 Benim ilk gebeliğim. Doktorda normal dedi ama ben herkesten yüksek kilolar duyunca dedim az benimki çok canım sıkıldı gerçekten. Teşekkür ederim 🥰
Berivanabk34 0680 hiç canını sıkma emin ol sağlık hepsinden önemli benim görümcem bekardi bana tombiş bebek doğurmadin diye söylenir di onunkiler çubuk kraker gibi etme bulma dünyası işte