Arkadaşlar merhaba ben 5+3 hamileyimmm şükür kese görüldü Bebek görülmedi inşallah haftaya görülür umudum var elhamdülillah sorum şu boş gebelik olmasın inşallah diye dua ediyorum birde hiçbir hamilelik belirtileri yok sadece göğüs hassasiyeti ara sıra kasık ağrısı bel ağrısı oluyor mide bulantısı kusma baş dönmesi Yok uyku hali ehh işte ne düşüneceğimi bilemedim daha bebek olmadığı için mi sizlerden bilgi almak istiyorum dua beklerim herşey yolunda gitsin inşallah amin amin