GozdeKB hiçbir sıkıntı olmadı doktor sorun yok hazır hissettiğin an korunmayi bırakabilirsin dedi bıraktım 7 ay sonra geldi mucizemiz doktor bebegin küçük normal doğum olur ama çok zorlanin bebek kendini itemz sen çok yipranirsin koplasyon geçirebilirsin sen dedi istersen dene dedi ama dogum esnada kaybetme olasiligida var dedi o yüzden sezeryan oldum o sitrese girmemek için 27 haftalikti ben canlı dogum yaptim 5 gün sonra kaybettim suam 20+5 haftaligiz iyi gidiyoruz çok şükür sadece erken doğum riskim olduğu için yatarak geçiyorum uzun süre ayakta kalmam us yapmam yasak kendimi kötü hissedince asla bisey yapmam suanlik sorunsuz geçiyor detaylıti bekliyoruz dostumla heycanla benide 27 haftalık ala 24 hafta ile uyumlu idi zor durum ama rabbim sabrını veriyor sende sabret hazır hissettiğin an rabbim sanada nasip etsin inşallah bu duyguyu tekrardan umudunu kaybetme canım 🥰