Benzer olay başından geçmiş birisi olarak acınızı en derinden anlıyorum, hissediyorum… Zaman gerçekten her şeyin ilacıymış. Zamanla hafifliyor fakat hiç sönmeyecek bir yangın olarak içinizde kalıyor. Rabbim tez zamanda sağlıklı bir bebek nasip etsin inşallah kucağınızı doldursun🙏🏼Unutmayın size artık hep şefaat edecek bir meleğiniz var 👼