Melekkaratas16 Haziran yada temmuz annişleri nasıllar nasıl gidiyor benim ilk gebeliğim bursada yaşıyorum 24 yaşındayım ya sizler peki🐣🥰
Eymenkuzusu Melekkaratas16 benimde temmuz sonu gibi gorunuyor. Ankarada yaşiyorum ikinci gebeligim bir tane oğlum var 😊
Ebrugunesss Melekkaratas16 temmuzun 2 si görünüyor şimdilik 9+3 olduk 2. Gebeliğim 1 oğlum var Ankara’dayım
Asliakkaya_1 27 yaşındayım ilk gebeliğim ve 10+5 haftalık olduk🥰 Haziran sonu gibi görünüyor miniğimin gelmesi🙏🏻
Melekkaratas16 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🥰🫠 Benimde 7+ 3 günlük suan🥲 daha küçük Sağlık Ocağında kayıt açmamız gerekiyor mu acaba
Pamuk623 Melekkaratas16 Onların sizi araması gerekiyordu kayıt için çünkü beni arayıp kendileri çağırmıştı ama hastaneye kontrole gittiysenız sisteme giriş yapmışlardır. Bende 13+5 haftalığım ikinci gebeliğim hazıran 2 görünüyor 😊 konyadayım