Ervazengin01 fazla düşünmek vesvese yapıyor canım , onun yerine kolaylık için dua etmeni tavsiye ederim .
Ben dogursuysam herkes doğurur diye birşey vardı bı ara gerçekten öyle. 2 tane normal doğum yaptım . Doğum anında kendinden gelişiyor herşey zor olacak diye düşündüğün şey kolaylaşiyor sasiriyorsun . Strese sokma kendinide bebeğini de. Allah kolaylaştırır, inan ✨