Bende 34 haftalığım, bende sürekli doğum sürecinde yaşayacağım acılı şeyleri düşünüyorum. Epidural iğnesi acıtacak mı, doğumdan çıktıktan sonra uyuşukluk hissi geçince beni ne bekliyor, ilk yürüyüş, sütüm gelecek mi, ağrı kesici kalçadan yapılan iğne vs vs bir sürü şey geçiyor kafamdan. Bir de ne zaman doğururum acaba diye düşünüyorum 😅