Ben lcw den almıştım dizime kadar gecelik iyi ki almışım zaten pijama giyemezmişim hem lastikli hem hafif o kadar rahat ettim ki wcde ya da yürürken anlatamam, pembe de pijama aldım ama asla giymedim hastanede eve gelirken de normal elbise giydim cok rahattı