Bende ilk başta Garip gelmişti ama konuşa konuşa alıştım, ben mesela günlük yaptığım şeyleri anlatıyorum, ya da işte mesela biraz çok iş yaptıysam o gün diyorum biraz yorulduk ama sorun yok dinlenicez birazdan felan diye kendimce güven veriyorum bir şey olmasın diye 😂😂 sizde öyle sesli konuşun konuştukça bişeyler anlattıkça alışıyorsunuz