-Arzu-76 hahahah ben hamile olmadan konuşmaya başladım, eşim deli misin diyordu, sonra alıştı hamile olmadığım halde bile bir mekana gittiğimiz de “yenge hamile ona göre ayar çekin diyordu”
E sonra Kİ ay hamile olunca rahat rahat konuştum. Bence konuşmayı deneyin sonra alışırsınız 😇✨