Merhaba tedaviyle olan gebeliğimde ilk kontrolde görülmedi daha sonra 1 hafta geçti alttan muayenede 2 kese görüldü 2 hafta sonra keselerin birinde yolk sac oluşmuş ama diğeri boştu 2 gün sonra kanamam oldu biraz ve acile gittim yolk sac olan kesede bebek oluşmuş diğer kese küçülmeye başlamış ama 9 haftalık olmam gerekiyordu adetime göre ancak dr ilerleme var ama 6+3 boyutunda dedi bu salıda doktor randevum var kalp atışı duyulur heralde artık 3 hafta çok mu acaba geç döllenme için 🥹