melissannesi ben 14. Haftamda özelde kız olduğunu öğrendim . 16. Haftada devlette muayeneye gitmiştim orada bilmiyormuş gibi sordum . Doktor bana 17. Haftadan sonra ultrason cihazlarından dolayı daha net olduğunu söyledi ama görebilirsem yine de söylerim demişti yaklaşık 10 dakika uğraştı ve kaç çocuğum var cinsiyetini falan sordu bende 2 kızım var deyince kendini göstermedi dedi 😂 sanırım kız olduğu için zarar vermem den korktu daha önce olmuş maalesef tabi her insan bir değil . Genel de geç söylüyorlar . Ama bazı doktorlar. Çok nadir erken söyleyebiliyor