Bunun devlet yada özel ile alakası yok ki önemli olan bebeğinizin pozisyonu ilk kızımı 28+3de dünyaya getirdim doğuma kadar ne özeldeki ne de devletteki doktorlar emin oldu hatta çocuk doğdu ben kuvöze gitmeden cinsiyetini ve sesini duymak istedim aşağı indiğimde erkekse şok olurum diye mesela şu anda 30 haftalık gebeyim devletteki doktor 12. Haftada kız dedi bidaha cinsiyet değişmedi ☺️