Mamiko_2020 Kızlar tam çatlama gününü bilmiyorum ama eğer ki tahmin ettiğim günse 8.gün bugün öylesine yaptım anında çıkan ve bekledikçe belirginleşen çizgiler böyle.Acaba ben mi yanılıyorum.Erken gebelikte yanılıyorum diye kaset yapayim dedim böyle çıktılar
ogretmenanne2024 Mamiko_2020 kaset testte değil ama erken gebelik testinde en altta çok çok silik bir çizgi gördüm birkaç gün sonra tekrar deneyin Rabbim kalbinize göre versin inşallah
Mamiko_2020 Oksuruksurubu soğan kürünü denedim ayda 2 kere yumurtladım ama gebelik olmadı😅geçen ay pozitif gördüm kimyasal oldu sanırım.Bu ayda klomen kullandım öatlama yumurtlama net bilmiyorum o yüzden şans eseri denedim testleri 😊
Eslem2112 Mamiko_2020 su son kasette var gibi canım ama biraz daha beklemeni öneririm biliyorum şuan çok heyecanlısin beklemekte insana zor geliyor ama sabır her kapıyı açar ama ben son kaset testinde bir hayalet çizgi görüyorum hayırlısı olsun inşallah
Ela3466 Mamiko_2020 bence kafandan çıkar tamamen bende soğan kürü ile hamile kaldım aman olmuyor artık ugrasmiycam dediğim anda hamile olduğumu öğrendim kafandan sil herşeyi Allah’a bırak
Mamiko_2020 defnevedoruk kızımda ilk aydan hamile kalmıştım,bu ay 4.ayımız ama şimdiden bi umutsuzluk geldi 😊Daha 8.gün sanırım erken ama bakalım hayırlısı 🙏🏻
Zeyson Mamiko_2020 albi kaset testin hassasiyeti diger bütün testlerden çok daha iyi cnm benim bat 30 ama ben pzartesi günü kaset test yaptım ve pozitif çıktı kan verdim beta 74 çıktı erken gebelik testide yaptım albi kadar net pozitif degildi
Mamiko_2020 Zeyson bende bu zamana kadar kaset testte hep albi kullandım hiç çizgi görmemiştim.Bu sefer varla yok arası görüyodum ama yanıldım sanırım 😊bi kaç gün sonra tekrar yaparım sanırım 🥰
Mamiko_2020 _Feslegennn__34 aayyyy inşallaahh 🌸pek güvenemedim onada,başta çookk silik çizgi görünüyor sonra kuruyunca tam belli oluyor ama sanki testler yalancı çıkarıyor gibime geliyor 🥰
Ebruebos Erken gebelikte gördüm bende. Bende yaptım bugün benimde aynı böyle oldu. Sabah tekrarla bence
Mamiko_2020 Ebruebos sizin testide gördüm evet benimde o kadar koyu olmasada bi çizgi görünüyor bekledikçe koyu bi çizgi kalıyor ama sanki yalancı çizgi çıkarıyor gibime geliyor ya 🥲☺️