myangelson yagmurcoskun biz Görkem koymayı düşünüyoruz eşim bir de Egemen ismini öneriyor fikir olur belki 😊
bisbis Defnezumramom ya bende aybars ağır bastı esımde Barlas . Aybars çok var herkez aybars koymus dıyor ya iki isim arasında kalmak ne zormus