Emsalk Emsalk bence sorun mutlaka yazar bence dr da siz dile getirdiniz mi bulantılarım çok diye dr a
Emsalk Sinemhh ben kızıma hamileyken yemeği gördüğüm an ağlamaya başlıyordum kusacam diye .geçer inşallah canım bu günler
Sevgii16 Sinemhh merhaba 16 haftamdayım güç bulantım yok. Ama 9 haftama kadar hiç bir şey yiyememiştim. Şimdi çok istahlandım ama hala et ve tavuğu canım istemiyor bebeğim cinsiyeti erkek. Et tavuk dışında herseyı yiyorum normalde etsiz tavuksuz yemek yiyemezdm:))
sseymayk Emsalk bende anlıyorum beni çünkü ikinci gebeliğim ve ilkinde tıpkı dediğiniz gibi hiçbir ilaç ile yaramıyor devamlı kusuyordum 😞 bunda da kusamasamda bulantı hali mahvediyor. Prilam bir nevi işe yaradı şükür 🙏
Beyzanur3 Sinemhh bende 14. Haftaya girdim hala bulantısı oluyo ama eskisi gibi değil prilam kullanıyorum yakınsa bırakmam kesilirse et tavuk balık bende asla yiyemiyorum ilk gebeliğimde de yiyemiyordum bunda da yiyemiyorum bu 9 ay devam ediyo maalesef kokusu bile kusturuyo bazen🤦♀️
azranrctrsmn Erkek bebekte et tavuktan tiksinme olur genelde benim ilk çocuğum erkek et tavuk bende yiyemiyodum bu 2. Hamileligim hic bulantim olmadi nerdeyde hic biseyde tiksinmedim yiyebiliyorum et tavuk sadece mantardan tiksinme oldu biraz