Sinemhh Hala mide bulantılarım var evde kendi yemek yaptığım ve yediğimde kusuyorum et tavuk yiyemiyorum ne olcak böyle
bebegimibekliyorum__ Sinemhh bende tavuk asla yiyemiyorum zaten köy tavuğu değilse yememek daha sağlıklı
Kur Sinemhh bende 13. Haftamdayım ve benimde aynı mide bulantım hiçbirşey yiyemiyorum prillam kullanıyorum
Duygu1881 Sinemhh Hazımsızlık var bende de bulantı yok ama yediklerimi kesinlikle sindiremiyorum bu yüzden hep çıkarıyorum 🥺
Gulizar50 Bende 3 kız doğurdum 3 de de doğurana kadar kustum şimdi 4. Ye hamileyim bundada aynıyım bulantı
Emsalk sseymayk Allah yardım etsin bende ilk gebeliğimde 5.5 ay kusmuştum psikolojik olarak bitmiştim resmen çok ağır mide bulantısı hapları içtiğim halde geçmiyordu çok iyi anlıyorum sizi
Emsalk Emsalk bence sorun mutlaka yazar bence dr da siz dile getirdiniz mi bulantılarım çok diye dr a
sseymayk Emsalk bende anlıyorum beni çünkü ikinci gebeliğim ve ilkinde tıpkı dediğiniz gibi hiçbir ilaç ile yaramıyor devamlı kusuyordum 😞 bunda da kusamasamda bulantı hali mahvediyor. Prilam bir nevi işe yaradı şükür 🙏
azranrctrsmn Sinemhh benimde 13 haftalık benim hiç miğdem bulanmıyo herseyi yiyebiliyorum tiksinmemde olmadı
Vildan8891 Sinemhh her gece prilam alıyorum 2 tane sabah hafif oluyor bulantı kahvaltı yaparken ama şükür çıkarmıyorum
Emsalk Sinemhh ben kızıma hamileyken yemeği gördüğüm an ağlamaya başlıyordum kusacam diye .geçer inşallah canım bu günler
esrac352 Sinemhh bende öyleyim 1.trimister de bitti.mide bulantilari biter diyordum bitmiyor sabahları yokta öğlen basliyor yatana kadar banada kıza benziyor dediler oğlum var onda da olmuştuda ama bu kadar tiksinme olmadı kıza ozel mi neyse bu da